Konferencja

Nowoczesny Human Resource Management a zwiększenie efektywności działania firmy.

Konferencja poświęcona przedstawieniu praktycznych przykładów zastosowania nowoczesnych metod zarządzania kapitałem ludzkim.

17.04.2019 – Hotel Intercontinental – Warszawa

Agenda konferencji

9:30 – 10:00

Rejestracja i poranna kawa

10:00 – 10:20

Rozpoczęcie konferencji

Wstęp do konferencji zaprezentuje Monika Grabowska, zastępca dyrektora sprzedaży i wdrożeń Macrologic ERP. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i realizacji projektów HR, przez wiele lat jako brand manager, realizowała projekty w obszarze rozwiązań z linii zarządzania kapitałem ludzkim.
Prelegent

Monika Grabowska

10:20 – 11:00

Praktyczna strona procesowości a efektywność pracy działu HR

Przy intensywnym rozwoju organizacji dochodzi do konieczności obsługi coraz większej ilości zadań, również w zespołach HR. Czy w takiej sytuacji jedynym rozwiązaniem jest zatrudnienie nowych pracowników, którzy stawią czoła nowym wyzwaniom? W naszej opinii nie! Uporządkowanie działań w procesy pozwoli je monitorować i wpływać na wzrost ich efektywności.

W trakcie prezentacji dowiesz się:

 

  • W jaki sposób, utrzymać jakość pracy działu HR bez zwiększenia składu osobowego działu przy jednoczesnym wzroście zatrudnienia w całej organizacji.
  • Skąd wiadomo które czynności należy usprawniać i jak je efektywniej realizować.
  • Jak „uwolnić czas” na to co ważne w zadaniach HR.
Prelegent

Sławomir Lustyk

Wieloletni praktyk IT. Łączy wiedzę biznesową z IT, co pozwala mu na wnikliwą analizę potrzeb klientów i „uszycie na miarę” rozwiązań, które najlepiej na nie odpowiadają. Wspiera firmy także na etapie realizacji projektu i zmiany sposobu zarządzania w firmie. Absolwent Politechniki Warszawskiej.
11:00 – 11:30

Przerwa kawowa

11:30 – 12:10

Jak z szefa działu HR stać się strategicznym partnerem dla Zarządu

Zwykle szef departamentu HR w firmie nie jest zapraszany na spotkania zarządu ani też nie jest uwzględniany w konsultacjach przy podejmowaniu strategicznych decyzji zarządczych. Może to być strata dla firmy, z czego zarząd niekoniecznie musi sobie zdawać sprawę. Dzieje się tak czasem z winy samych szefów HR, którzy koncentrują się na zarządzaniu własnym departamentem i unikają śledzenia i analizy procesów w obrębie całej firmy.

W trakcie prezentacji dowiesz się:

 

  • Skąd i w jaki sposób czerpać informacje na temat procesów HR zachodzących w firmie.
  • Jak analizować, diagnozować i weryfikować istotne czynniki HR mające wpływ na działanie całej organizacji np. w odniesieniu do rotacji pracowników.
Prelegent

Irena Szyszka

Od 22 lat związana z Macrologic SA, gdzie zajmuje się systemami HR. Doświadczenie zdobywała pracując na stanowiskach konsultanta wdrożeniowego i dziedzinowego. Zajmuje się realizacją projektów IT od etapu analiz wdrożeniowych poprzez implementację rozwiązań oraz utrzymanie systemów i ich rozwój u Klientów.
12:10 – 13:10

Przerwa na lunch

13:10 – 13:50

E-teczki czyli elektroniczna dokumentacja pracownicza. Czy warto digitaizować dokumenty naszych pracowników?

Zmiany w Kodeksie Pracy i ustawie o emeryturach i rentach pozwalają na rezygnację z papierowych archiwów akt pracowniczych i przejście na ich wersję elektroniczną. Często wydaje nam się, iż jest to zbędne udogodnienie, które zamiast przysporzyć nam mniej pracy sprawi, że będziemy mieli jej więcej, ale czy na pewno?

Podczas prezentacji powiemy:

 

  • O zmianach prawnych dotyczących możliwości prowadzenia e-Teczek
  • Jakie korzyści i usprawnienia niesie za sobą prowadzenie dokumentacji pracowniczej w postaci elektronicznej
  • W jaki sposób szybko i efektywnie wprowadzić digitalizację dokumentów w Twojej firmie
Prelegent

Tomasz Mroziński

Wieloletni praktyk i ekspert, który swoją wiedzę i doświadczenie zdobywał początkowo na stanowisku konsultanta w dziale wdrożeń. Obecnie współtworzy rozwiązania HR w dziale rozwoju oprogramowania Macrologic ERP.
13:50 – 14:20

Przerwa kawowa

14:20 – 15:00

PPK – nie taki diabeł straszny jak go malują, czyli jak szybko i sprawnie wdrożyć program pracowniczych planów kapitałowych w naszej firmie

Już od lipca 2019 wszystkie firmy zatrudniające powyżej 250 osób będą zobowiązane do prowadzenia PPK, czyli pracowniczych planów kapitałowych. Dlatego warto dowiedzieć się wcześniej, co i kiedy nas czeka w związku z wprowadzeniem PPK, a także jak się do tego dobrze przygotować.

Podczas prezentacji odpowiemy na najważniejsze pytania związane z PPK oraz podpowiemy jak sprawnie zorganizować ich wprowadzenie w firmie:

 

  • Najważniejsze zmiany prawne i obowiązki pracodawcy i zasady współpracy pracodawcy z instytucjami finansowymi.
  • Czy i w jaki sposób rozwiązania informatyczne dla działów HR mogą ułatwić zarządzanie PPK w organizacji.
Prelegent

Anna Czajkowska

Praktyk z wieloletnim doświadczeniem wynikającym realizacji projektów informatycznych w obszarze HR. Obecnie swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera dział rozwoju oprogramowania w tworzeniu i rozwoju rozwiązań informatycznych z obszaru HR.

15:00 – 15:15

Podsumowanie konferencji

Podczas konferencji pokażemy jak:

Skutecznie identyfikować istotne czynniki mające wpływ na rotację pracowników (w perspektywie zadań stojących przed organizacją)

Zwiększyć efektywność działu HR (w perspektywie planów rozwoju organizacji) bez zwiększania stanu zatrudnienia w tym dziale.

Skutecznie przygotować organizację (dział HR) do przejścia na elektroniczny model zarządzania dokumentami pracowniczymi.

Skutecznie przygotować organizację (dział HR) do obsługi pojawiających się, nowych obowiązków prawnych (na przykładzie uruchomienia w firmie Pracowniczych Planów Kapitałowych).

Obejrzyj relacje z poprzednich spotkań

W trakcie konferencji będziecie Państwo mieli okazję do wymiany poglądów i doświadczeń zarówno z ekspertami, odpowiedzialnymi za usprawnianie procesów HR w oparciu o zastosowanie najnowszych technologii informatycznych, jak również z praktykami na co dzień zarządzającymi w firmach obszarem zasobów ludzkich.

Rejestracja zakończona

Miejsce

Hotel Intercontinental, Emilii Plater 49, Warszawa

Data

17.04.2019,

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona. Zastrzegamy sobie możliwość weryfikacji wpływających zgłoszeń.
Organizatorem konferencji jest Asseco Business Solutions S.A. jeden z liderów polskiego rynku producentów systemów klasy ERP i HR, dostawca nowoczesnego, procesowego, dostępnego także w modelu chmurowym systemu Merit HR by Asseco.

Jak prawidłowo planować i ewidencjonować czas pracy?

    Kwestie związane z czasem pracy, jego planowaniem i rozliczaniem to jedne z najistotniejszych i najtrudniejszych zagadnień normowanych przez Kodeks Pracy. Trudności sprawiają nie tylko skomplikowany charakter samego zagadnienia, ale również mnogość przypadków,...

Szybki kontakt

Kłopotowskiego 22
03-717 Warszawa

doradca@assecobs.pl
+48 222 566 444

Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY
 

Copyright © Asseco Business Solutions. Wszelkie prawa zastrzeżone.